Nu Online
Momenteel zijn er 149 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Accessoires


wendy
Welke Ringen?
Hey iedereen,Mijn verloofde en ik zijn al eens gaan rondneuzen voor trouwringen en we hebben ontdekt dat je ook trouwringen in staal of titanium kunt kopen. Die zijn een pak goedkoper dan goud en minstens even mooi vind ik. Maar nu vraag ik me wel af...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 28-8-2006 20:04:49

veronique
kousenband
dag bruidjes,heb een vraagje,wie is er op de hoogte van de kousenband te verkopen op het huwelijk?hoe gaat dat er aan toe?
Kledij - Accessoires Reacties: 1 22-8-2006 14:10:11


Trouwringen: prijs?
Hey iedereen,Heeft iemand enig idee hoeveel een trouwring gemiddeld kost? Ik hou van wit goud, niet te smalle ring. Welk budget moeten we voorzien voor twee (originele) trouwringen?Kan iemand juweliers adviseren in regio Gent trouwens?Groetjes, Nele.
Kledij - Accessoires Reacties: 16 17-8-2006 18:35:56

Ann
schoentjes Nicky Vankets
Dag bruidjes!Begin juli heb ik mijn droomjurk besteld, compleet met alle accesoires. Bij de jurk horen echt prachtige schoenen, ik was er onmiddelijk verliefd op!Vandaag kreeg ik echter bericht dat mijn schoentjes niet meer besteld kunnen worden... H...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 16-8-2006 23:04:37

ellen
Kousen
Ik moet dus eigenlijk zeer dringend op zoek naar kousen, panty's, stayups.Alleen weet ik niet welke kleur ik moet nemen. Wit vind ik het mooiste omdat dat heb beste past bij de lingerie, maar mijn moeder vind dat ik meer naar de beige kant moet kieze...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 15-8-2006 19:25:35

Lieve
Schoenen
Hey,door een hoop problemen met mijn schoenen moet ik nu, 22 dagen voor het huwelijk, opnieuw op zoek naar schoenen.Kent iemand een zaak in Oost-Vlaanderen waar ze grote keuze hebben in mooie, elegante schoenen? Het hoeven geen witte te zijn (de vori...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 10-8-2006 8:15:03

davida
eerste pas
hallo vandaag mijn 1ste pas met kapsel erbij het was prachtig,moet geen ander kapsel meer proberen mijn zus en vriendin(kapster)vonden het mooi we hebben er een foto van getrokken om het resultaat thuis nog eens te bekijken en twas in orde.hopelijk v...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 9-8-2006 21:21:12

Lieve
Schandalig!
Hey,terwijl ik dit schrijf zit ik nog te briesen... Het moet mij echt van het hart.Ik heb mijn schoenen van Linea gekocht bij Le Chapeau. Toen ik ze wilde meenemen, zag ik meteen dat er een riempje doorgescheurd was. Gelukkig stond er nog een ander p...
Kledij - Accessoires Reacties: 11 9-8-2006 13:38:29

davida
eerste pas
hey gewoon even laten weten dat ik morgen mijn kleed eens mag gaan passen kijk er echt naar uit mijn vriendin (kapster)komt eerst mijn haar doen en dan zetten we aan naar de winkel zo hebben we eens een beeld hoe het eruit zal zien op mijn trouwdag.g...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 8-8-2006 17:25:16

Lieve
Verkoop kousenband
Hey dames,mijn moeder zou graag op het avondfeest mijn kousenband verkopen. Zijn hier nog dames die dit gedaan hebben of gaan doen? Wat moet ik daarvan verwachten? Wat vinden jullie van het idee?Groetjes,Lieve
Kledij - Accessoires Reacties: 4 7-8-2006 11:37:05

Lieve
Stay-up kousen - aan Sandra
Hey,ik heb zelfophoudende kousen gevonden met een ivoren kanten band en een huidskleurig been!Na het berichtje van Sandra een tijdje geleden ben ik weer op zoek geweest, want zo'n witte benen vond ik echt niets. Bestellen via www.dressedbyjill.nl zag...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 3-8-2006 9:41:55

Wendy
pierre-yves
hoi bruidjes,heeft er soms al iemand eenkostuum voor zijn verloofde bij Pierre-Yves gekocht?zijn zij menselijk van prijs? en hebben ze veel keuze daar?groetjes wendy13/07/07
Kledij - Accessoires Reacties: 3 29-7-2006 23:34:38

sandrien
bruids sluier en haarjuwelen
hallo,ik ben op zoek naar een sluier, voor in het haar, en ook naar juwelen voor in het kapsel. kan iemand mij zeggen waar ik die kan kopen? in de regio van Oost-Vlaanderen, liefst rond geraardsbergen.bedankt op voorhand en groetjesSandrienje kan mai...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 22-7-2006 19:55:26

Sandra
kousen
Hallo,Weet er iemand waar ik zelfophoudende kousen kan kopen met een ivoorkleurige rand en een huidskleurig been? In de Veritas hebben ze dit niet.
Kledij - Accessoires Reacties: 12 20-7-2006 15:17:46

kim
Witte paraplu's
Dag collega-bruidjes.Vandaag nog één maand en het is zover! Ondanks de zwoel temperaturen begin ik te vrezen dat het op onze dag (18/08/ toch wel zou kunnen regenen. Daarom wou ik zeker een aantal witte paraplu's voorzien. Nu is het in de e...
Kledij - Accessoires Reacties: 10 19-7-2006 12:52:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...